هاست وردپرس؛ هاست ویژه وب سایت های وردپرسی

هاست وردپرس؛ هاست ویژه وب سایت های وردپرسی

آیا تاکنون نام هاست وردپرس به گوشتان رسیده است؟ آیا می دانید هاست تخصصی وردپرس چه کاربردی دارد؟ اگر قصد راه اندازی سایت خود از طریق وردپرس را دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در مورد هاست های وردپرس به دست آورید.

هاست وردپرس؛ هاست ویژه وب سایت های وردپرسی آیا تاکنون نام هاست وردپرس به گوشتان رسیده است؟ آیا می دانید هاست تخصصی وردپرس چه کاربردی دارد؟ اگر قصد راه اندازی سایت خود از طریق وردپرس را دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در مورد هاست های وردپرس به دست آورید.

وب هاستینگ یا به اصطلاح میزبانی وب، فضایی را برای کاربر می سازد تا بتواند فایل های مربوط به وب گاه خویش را درون آن بگذارد. تعدادی سرور در یک مرکز داده از مجموعه ای از فایل های متفاوت مثل متون، فایل های برنامه نویسی شده به زبان های متفاوت، تصاویر و… که برای هدف خاصی به یکدیگر مرتبط شده اند، تشکیل می گردد. لذا هرکسی که این فایل ها و نرم افزارهای موردنیاز را در دسترس داشته باشد، امکان و توانایی بازدید از سایت مربوطه را خواهد داشت. در همین راستا جهت دسترسی عموم  به فایل ها، می بایست این فایل ها درون رایانه ای که همیشه متصل به اینترنت است، قرار گیرند. نام این رایانه ها سرور یا سرویس دهنده می باشد. بنابراین هاست را می توان به عنوان فضای کوچکتر قرار گرفته روی سرور، که دسترسی به آن به وسیله اینترنت برای ما میسر می شود و می بایست ۲۴ ساعت شبانه روز هم امکان دسترسی داشته باشد، معرفی نمود. هاست انواع مختلفی دارد که این موارد عبارتند از:

هاست وردپرس؛ هاست ویژه وب سایت های وردپرسی

وب هاستینگ یا میزبانی وب

هاست وردپرس چیست و چه تفاوتی با هاست معمولی دارد؟

شاید برایتان جالب باشد که هاست وردپرس با هاست معمولی تفاوت چندانی ندارد و تنها تفاوت آن این است که این نوع از هاست مخصوصاً برای وردپرس بهینه گشته است. در واقع هاست وردپرس امنیت و سرعت بالاتری را برای وبسایت وردپرسی فراهم می آورد. در حقیقت هاست، عملکرد بهتری داشته، بارگذاری آن با سرعت بالاتری است و پیکربندی به صورت دقیق تری انجام می گیرد. حتی ارائه دهندگان برنامه هاست وردپرس امکاناتی مانند نصب وردپرس با انجام یک کلیک را در آن ارائه داده اند. همچنین برخی از این هاست ها توانایی به روزرسانی خودکار هسته وردپرس را دارا می باشند. لذا برای راه اندازی و نصب وردپرس بهترین و آسان ترین گزینه استفاده از این نوع از هاست می باشد.

هاست VIP وردپرس چیست؟

هاست VIP وردپرس یک هاست وردپرس مدیریت شده به منظور استفاده در وب سایت های بزرگ می باشد. در واقع هاست VIP وردپرس، آسان ترین، این ترین و سریع ترین نوع میزبانی وردپرس می باشد. دقت بالا در استانداردها و فرآیندهای کدنویسی هاست VIP وردپرس به همراه هزینه بالای آن، استفاده از آن را برای بیشتر شرکت ها نامناسب ساخته است. استفاده از این نوع هاست های وردپرس مناسب برای کسب و کارهای  بزرگ و وب سایت هایی با حجم بالای ترافیک دارای میلیون ها بازدیدکننده می باشد. در ادامه به برخی از مزایای بکارگیری هاست VIP وردپرس اشاره خواهد شد.

برخی از مزایای استفاده از هاست  VIP وردپرس شامل موارد ذیل می باشد:

  • امکان پشتیبان گیری خودکار و ساعتی
  • دارای امنیت و اسکن به صورت فعال
  • امکان به روزرسانی نرم افزار هسته به صورت خودکار
  • دارای زمان اجرا و همچنین نظارت بر عملکرد

مطالعه بیشتر